Naam:
Foto’s:
114
Video’s:

Over mij

Ik begin nu aan mijn derde (en laatste) jaar Economie & Bedrijfseconomie aan de Universiteit Utrecht. Mijn eerste semester studeer ik, omdat het kan, aan University of California.

Over mijn reis

Op 4 september vertrek ik, samen met mijn moeder en broer, naar Amerika. We beginnen aan de oostkust, met een paar dagen relaxen bij familie in New Hampshire. Daarna vliegen wij vanuit Boston door naar Los Angeles. Hier blijven we twee dagen, waarin we een tour door Hollywood krijgen en vooral veel rondkijken!

Nadat we genoten hebben van LA beginnen we aan onze rit richting Santa Cruz, mijn thuishaven voor de komende 3 maanden. Tijdens onze rit stoppen we even in Santa Barbara, Monterey en blijven we nog twee dagen in San Francisco.

15 september komen we dan aan in Santa Cruz. Gelukkig blijven Yvonne en Jules dan nog een dag om mij te helpen mijn studentenkamertje gezellig te maken en de stad te verkennen voordat zij 17 september terug vliegen naar Nederland.

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.